Solen ☀️

Solen är framme mycket nu, varma dagar betyder svala kortare kläder för mina barn.. speciellt min dotter.. hon vill gärna springa i bikini eller klänning utan armar hela dagarna. Förra året när det gjordes en undersökning av alla kända märken som säljer solkräm kom det fram att det finns massor med farliga ämnen i solskyddskrämerna (även de för barn!!) Jag och min mamma gick då igenom listan med de farliga ämnena och jämförde dem med Mary Kays solskyddskräm. I den med 30 fanns endast ett ämne som inte är bra och den som har solskyddsfaktor 50 fanns inga farligs ämnen!!!! Så självklart använder jag Mary Kays solskyddskräm faktor 50 på mig och mina barn, dessutom sitter den kvar i 80 minuter under vatten! 😊☀️💦
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sanols.blogg.se

Min blogg handlar om mitt liv,min familj, mina intressen. Min vändpunkt i livet och vägen framåt från stressen.

RSS 2.0