Ett STORT steg framåt!

Känslan som infinner sig i kroppen när jag beger mig mot Helsingborg är fruktansvärd. det gör ont i magen, jag början skaka och en oro och stress kryper fram..
 
Igår va jag tvungen att åka till banken i Helsingborg.. när jah gick ut från banken redo för att åka hem igen fick jag en känsla och en tanke. Jag kände att jag skulle åka till jobb.. kanske bara stå utanför men iallafall åka dit innan jag åkte hem.
 
Jag parkerade bilen en bit ifrån och gick mot jobbet.. hela kroppen skakade och en stor klump i magen infann sig. Jag stod en stund utanför och lyssnade på alla barn som lekte på gården. Sedan bara gick jag.. mina ben gick in på gården..
 
Kollegor kom fram och kramade mig, barn kom springande med glada tillrop och såklart många frågor. Jag fick nästan inte fram ett ord men försökte att inte visa det för barnen...
 
Efter ett tag kom en av de äldsta flickorna och tog mig i handen, "kom jag har gjort något till dej" sa hon..
 
Hon hade gjort en tårta i sand till mig och va väldigt stolt över det. Jag satte mig ner och ett lugn infann sig. Det var en härlig stund, kort men härlig.
 
När jag gick därifrån ca 10 min senare kändes det så skönt! En stor tyngd släppte från mina axlar.. klumpen i magen va borta och min oro va betydligt mindre..
Detta känns som ett otroligt stort steg framåt i min sjukdomsbild.
 
Tack alla fina barn och mina fantastiska kollegor 💕
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sanols.blogg.se

Min blogg handlar om mitt liv,min familj, mina intressen. Min vändpunkt i livet och vägen framåt från stressen.

RSS 2.0